به علاوه نیمی از خودرو های بازار کشور‌ایران هم از ایسیو زیمنس بایفیول و تک سوز این شرکت بهره میبرند. ورود به بازار کار در هر فن ای در ابتدای فرمان ممکن میباشد درآمد چندانی را برای فرد نداشته باشد و نیاز به صبر و صبر در عمل می باشد. در همین بخش نقشه های مهم میزان مرغوب بودن و رنگی و پارسی شده موتور و مالتی پلکس , به همراه گروه کاملی از نقشه سیم کشی های اصل ای بی اس , ایربگ , کولر , ایمو , و حرفه قرار داده شده. سنسورها در سرتا سر موتور اتومبیل قرار دارا هستند و همگی به ECU تغذیه می‌کنند که اطلاعاتی را که ارائه می نمایند پردازش میکند. اکنون این سوال پیش می آید که آیا مقدار بهینه در برنامه (دامپ) ایسیو رعایت نشده هست ؟ هر میزان که اکسیژن در گازهای خارج شده از اگزوز باقی باقی مانده باشد سبب تولید ولتاژ در بین دو فلز (الکترود) شده و ایسیو ECU از روی اخذ این ولتاژ دست به تغییر نسبت هوا و بنزین وارد شده به محیط احتراق زده تا در نهایت ، احتراق تمام انجام گیرد.اگر هیتر یا به عبارتی المنت سنسور گرم نشود این مقدار ولتاژ در خروجی سنسور حساس غلط مواجه می شود. فرض کنید ایسیو اصلی خلل خطا بر بر روی سنسور اکسیژن مواجه شده ، سیم کشی خودرو ارزیابی شده و سنسور هم بر روی ماشین مشکلی نداشته ، این ایراد مانع پر‌نور شدن ماشین نمی شود ولی منجر می شود که موتور بد کار کند احتراق ناقص باشد ، دود سیاه یا این که سفید از اگزوز خارج شده و مصرف سوخت افزایش یابد.سنسور اکسیژن تشکیل شده از دو بخش فلزی که در مجاورت هوای منشاء و گاز های بیرون شده از اگزوز قرار گرفته و یک المنت که وظیفه گرم نمودن همین دو برگه و سنسور را دارد. از روی همین نقشه می اقتدار متوجه شد که چه عملگر یا سنسوری به چه پین از ترمینال های ایسیو ECU وارد می شود و بر همین مبنا علت اختلال را در ایسیو کاوش کرد ،در آیتم نقشه های داخلی ایسیوها نیز بایستی گفت که هرگز عمومی نشده و فقط در انحصار شرکت های تولید کننده است. قسمت های متفاوت هر یونیت موتور ایسیو – ECU هر کامپیوتر اتومبیل از بخش های متفاوتی تشکیل شده است که هر کدام وظیفه خاصی را در در دست گرفتن اتومبیل بر عهده دارند. به جهت افرادی که هر جور نگرانی در آیتم دقیقا کجا و همچنین هدایت در گزینه چگونگی استفاده از ایسیو رونیز ، شما احتمالا می توانید کلیدی ما در ورقه وب تماس بگیرید.

آموزش javascript یوزرکد