[ad_1]

کنت رایلی ، رئیس اتحادیه محلی لندنی ها در چارلستون ، کارولینای جنوبی گفت: “ما پنهان شده ایم.” “اما اگر فکر می کنید برخی از قفسه های فروشگاه هنگام ورود به این بیماری همه گیر خالی بودند ، اجازه دهید این درگاه ها بسته شوند و ببینند که چقدر خالی خواهند شد. “

کار در سواحل طولانی طاقت فرسا است و اغلب نیاز به تماس نزدیک با دیگران دارد. کارشناسان گفتند ، تجارت برای اقتصاد ضروری است ، کارگران طولانی مدت به عنوان یک ارتباط مهم بین جابجایی کالا از کامیون و قطارهایی که آنها را به مقصد نهایی می رسانند ، عمل می کنند.

طبق اطلاعات سپاه مهندسان ارتش ، بیش از 95 درصد تجارت خارج از کشور به ایالات متحده از طریق یکی از حدود 150 بندر آبهای عمیق کشور عبور می کند.

مقامات اتحادیه گفتند: کارگرانی که بیشتر در معرض خطر ویروس قرار دارند سواحل اعماق دریا هستند که عمدتا سیاه رنگ هستند و بیشتر کارهایی را که نیاز به بلند کردن و جابجایی کالا دارند انجام می دهند.

لیزرهایی که میله های فولادی را از ظروف برمی دارند تا بتوانند توسط اپراتورهای جرثقیل بلند شوند ، عرق می کنند و نفس زیادی می کشند چون در جفت کار می کنند. رانندگان شاتل مسئول حمل و نقل بندرهای دیگر خود به و از دو انتهای اسکله که می تواند کیلومترها طول بکشد ، روزهای خود را با بسته بندی در اتومبیل های فورد کراون ویکتوریا و مدرسه با سایر کشتی های بندری می گذرانند.

گیل جکسون ، راننده 45 ساله شاتل اسکله چارلستون که به ویروس آلوده شد و هفته ها را بدون کار سپری کرد ، گفت: “این خطر بسیار بالایی است.” “هیچ راهی نیست که ما شش فوت فاصله داشته باشیم.”

انجمن بین المللی حاملان بلند مدت ، اتحادیه ای متشکل از حدود 65000 کارگر طولانی مدت ، در حال لابی برای حمایت از دولت فدرال و مقامات دولتی است. در نامه ای در ماه سپتامبر به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، کارگران اتحادیه از کارگران طولانی مدت خواستند تجهیزات حفاظت شخصی ، ضد عفونی کننده و آزمایشات سریع برای ویروس کرونا در اختیار آنها قرار گیرد و گفت که کارکنان در حال کار در ترمینال هایی که کارگران بدهکار کار می کنند “نیستند. با وجود خطرات Covid-19 ، تجهیزات محافظتی را به اعضای ما ارائه داد. “

[ad_2]

منبع: green-words.ir