لوگو چیست؟

در سطح بسیار ابتدایی ، لوگو ها نمادهایی هستند که از متن و تصاویر تشکیل شده اند و به ما کمک می کنند مارک های مورد علاقه خود را شناسایی کنیم. اما آنها می توانند خیلی بیشتر شوند! یک آرم خوب سنگ بنای برند شماست. این به مشتریان کمک می کند بفهمند شما چه کاری انجام می دهید ، کیستید و برای چه چیزی ارزش قائل هستید. مسئولیت بالای یک تصویر کوچک بسیار زیاد است! در اینجا تعریف اینکه یک آرم چیست و چگونه می توان از آن به بهترین شکل استفاده کرد ، آمده است.

آرم نمادی است که از متن و تصاویر تشکیل شده است و مشاغل را مشخص می کند. یک آرم خوب نشان می دهد که یک شرکت چه کاری انجام می دهد و مارک چه ارزشی دارد.

طراحی آرم در واقع ایجاد علامت تجاری کامل بصری برای یک شرکت است. بسته به نوع ، یک آرم معمولاً از یک نماد یا مارک تجاری و یک لوگو ، همراه با یک برچسب تشکیل شده است.

لوگو چه کاری انجام می دهد؟

لوگو ها کاری غیر از زیبا نشان می دهند ، درست است؟ آره! آرم ها عملکردهای زیادی را ارائه می دهند.

یک لوگو باعث می شود از رقبا جدا شوید

شاید اساسی ترین عملکرد یک آرم ، علامت گذاری منحصر به فرد به تجارت شما باشد که شما را از سایر مشاغل متمایز کند.

این امر به ویژه درصورتی که تجارت شما دارای رقابت باشد بسیار مهم است (که 99.9٪ آنها انجام می دهند). قبل از دریافت آرم برای مشاغل خود ، می خواهید در مورد شکل رقبا خود تحقیق کنید تا بتوانید خود را موقعیت بندی کنید.

 

با استفاده از ویژگی منحصر به فرد در جغرافیای خود و تبدیل آن به مسواک ، بررسی کنید که چگونه لوگوی Cactus Dental خود را از دریای آرم دندان کلیشه در صنعت دندانپزشکی جدا می کند.

 

البته ، شما نمی خواهید آنقدر غیرمعمول باشید که مشتریان بالقوه برند شما را درک نکنند.

یک آرم اطلاعات کلیدی در مورد کسب و کار شما را مشخص می کند

همراه با مشخص کردن مشاغل شما ، یک آرم خوب همچنین اطلاعات مهمی در مورد شرکت شما در اختیار مشتری قرار می دهد: این می تواند با صنعتی که در آن وجود دارید ، خدماتی که ارائه می دهید ، اطلاعات جمعیتی هدف و ارزشهای تجاری شما را برقرار کند.

 

به عنوان مثال ، یک شرکت ممکن است از تصاویر مدار در آرم خود استفاده کند تا نشان دهد در صنعت نرم افزار فعالیت می کنند. یا ممکن است آنها از رنگ خاصی برای برقراری ارتباط استفاده کنند که متعهد به سبز / زیست محیطی بودن هستند. یا ممکن است از یک فونت شیک برای برجسته بودن لوکس بودن استفاده کنند. بررسی کنید که چگونه قلبهای وحشی از تصویر کتابی که قلب آن وجود دارد استفاده می کند تا نشان دهد تخصص تجارت آنها در رمان های عاشقانه است

یک لوگو شناخت برند را ایجاد می کند

آرم ها همچنین جلوه ای بصری از خود به جای می گذارند که به مشتریان شما یادآوری می کند ، خوب … وجود شما!

 

به عبارت دیگر ، آرم ها می توانند ارتباطات بصری قوی با یک تجارت ایجاد کنند. این انجمن به مشتریان کمک می کند برند شما را در ذهن داشته باشند.

 

به مارک هایی مانند نایک یا مک دونالد فکر کنید ، که آرم آنها بسیار همه گیر است و بلافاصله با نام یا بدون نام پیوست شناخته می شوند. جای تعجب نیست که آرم ها بخشی اصلی از هویت برند باشند.

نمونه کارهای طراحی لوگو:

https://www.saynadesign.com/portfolio/طراحی-لوگو-در-تهران/