[ad_1]

فیس بوک روز سه شنبه اعلام کرد به برخی از تبلیغ دهندگان اجازه می دهد تبلیغات در مورد موضوعات سیاسی و نامزدی ها را در جورجیا انجام دهند ، این تغییر نسبت به ممنوعیت تبلیغات سیاسی اخیر در ایالات متحده است و فقط چند هفته قبل از دور دوم انتخابات ایالتی بزرگ می تواند آینده سنا را تعیین کند.

از صبح چهارشنبه ، فیس بوک گفته است که به تبلیغ دهندگان مجاز اجازه می دهد تبلیغات سیاسی را که هدف آن مردم گرجستان هستند ، خریداری و اجرا کنند. فقط افرادی که قبلاً مجاز به درج چنین تبلیغاتی در سیستم عامل بوده اند ، روندی شامل احراز هویت و سایر اقدامات امنیتی ، مجاز خواهند بود. ممنوعیت تبلیغات سیاسی توسط فیس بوک برای 49 کشور دیگر همچنان ادامه خواهد داشت.

جورجیا محل برگزاری دو دوره انتخابات سناتوری متوالی در سنا است. رافائل وارنوک و جان اوسوف ، دو نامزد دموکرات ، با دو رئیس جمهور جمهوری خواه ، کلی لوفلر و دیوید پوردو ، در رقابت هستند. نتایج مشخص خواهد کرد که کدام رئیس حزب سنا را به عنوان رئیس جمهور منتخب جوزف بایدن در سال آینده کنترل خواهد کرد.

سارا شیف ، مدیر محصولات فیس بوک برای تبلیغات سیاسی ، گفت: “در هفته های اخیر ، بازخورد کارشناسان و تبلیغ کنندگان را در مورد طیف سیاسی در مورد اهمیت صدا و استفاده از ابزارهای خود برای رسیدن به رای دهندگان شنیده ایم.” یک پست وبلاگ در مورد تغییر. “ما موافقیم که ابزارهای تبلیغاتی ما راهی مهم برای کسب اطلاعات مردم درباره این انتخابات است.”

این اقدام پس از ماه ها بحث و جدال درباره تبلیغات سیاسی در فیس بوک صورت گرفت که به گفته منتقدان به انتشار اطلاعات غلط کمک می کند. طی چند سال گذشته ، مارک زاکربرگ ، مدیر اجرایی فیس بوک ، گفته است که او می خواهد موضع زیادی را نسبت به سخنرانی سایت حفظ کند ، مگر اینکه فورا به مردم یا افراد آسیب برساند ، و گفت او “نمی خواهد داور حقیقت. “

اما پیش از انتخابات ریاست جمهوری در 3 نوامبر ، فیس بوک برای مقابله با اطلاعات نادرست اقداماتی انجام داد. این شامل تعلیق خرید آگهی های جدید در هفته قبل از روز انتخابات و به حالت تعلیق درآوردن کلیه تبلیغات سیاسی در ایالات متحده پس از پایان رای گیری است. این شرکت گفت که ممنوعیت تبلیغات سیاسی موقتی است ، اما در مورد زمان مجاز بودن از سرگیری چنین تبلیغاتی چیزی نگفت.

فیس بوک گفت که قصد دارد برنامه تبلیغات خود را در گرجستان به آرامی تقویت کند ، با شروع کارهایی که در این ایالت کارزارهای سیاسی را انجام می دهند و همچنین مقامات در انتخابات ایالتی و محلی و احزاب سیاسی ایالتی و ملی. این شرکت افزود که تبلیغات سیاسی را که به خارج از جورجیا هدایت می شود یا مربوط به دور دوم انتخابات نیست ، رد خواهد کرد.

گوگل ، که بیش از پنج میلیون تبلیغ مربوط به انتخابات ریاست جمهوری را از زمان بسته شدن رای گیری متوقف کرده است ، هفته گذشته گفت که این سیاست را تغییر می دهد و اجازه می دهد تبلیغ کنندگان تبلیغات مربوط به انتخابات را دوباره شروع می کنند ، “به شرطی که از سیاست های جهانی تبلیغات ما پیروی کنند.”

[ad_2]

منبع: green-words.ir