اما درحالت کلی، این وسیله می تواند بیش از 600 کالری در ساعت بسوزاند. این موارد شاید به نظر ساده باشد، اما میتواند به لاغری شما بیش از پیش و همچنین تداوم پدال زدن در مدت ورزش کمک کند. دوچرخه ثابت همانند دوچرخههای معمولی دنده ندارد، اما مجهز به سیستم مقاومت شده است تا شما میزان فشاری که باید به پدالها وارد کنید را تغییر دهید. بنابراین با استفاده از این ویژگی می توانید میزان فشاری را که باید به پدال وارد کنید، عوض کنید. اگر قرار باشد دوچرخه ثابت را جابجا کنید، میبایست از سبک وزن بودن آن اطمینان داشته باشد. البته قیمت همیشه تعیین کننده نیست، پیشنهاد ما به شما این است که به جای دیدن قیمتهای مختلف، نکاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم را مدنظر قرار داده و بهترین مدل را که متناسب شرایطتان است خرید دوچرخه ثابت بندرعباس را بخرید. خوشبختانه جستجوی اینترنتی این قابلیت را دارد که میان هزاران مدل مقایسه انجام دهید و بهترین را انتخاب کنید. به جای آن، دو آهنربای قوی میان پدال و بدنه به کار رفته است. دیدن سرعت پدال زدن، مسافت طی شده، کالری سوخته شده، برنامههای ورزشی و همچنین برنامه ورزش دورهای از جمله المانهایی است که میتواند روی نمایشگر به شما نشان داده شود.

اکثر دوچرخههای پیشرفته دارای برنامههای ثابتی هستند که به شما در میزان لاغری، سوختن کالری و همچنین تنظیم ضربان قلب کمک میکند. زینهایی که ارتفاع آن ثابت باشد، کمر شما را اذیت میکند و شما باید برای پدال زدن، کمر خودتان را خم کنید. دوچرخه ثابت دیجیتالی با نمایشگر دیجیتالی که دارد، این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید. اگر شما نیاز به برنامهدهی دارید، میبایست به هنگام خرید کردن، به فروشنده در این مورد اطلاع دهید. اما برای اینکه از خرید خود مطمئن شوید، در مورد دامنه وزن افرادی که قرار است از دوچرخه استفاده کنند، اطلاع دهید. لذا اگر جای کافی برای دوچرخه ندارید، این مورد را کنار بگذارید. این چرخها هستند که بزرگترین تفاوت بین یک دوچرخه ثابت و سواری را رقم میزنند. موقعیت قرارگیری کاربر در این دوچرخه ثابت مانند دوچرخه های جاده ای معمولی، به صورت صاف و عمودی بوده و به گونه ای طراحی شده است که کاربر می تواند بین حالت نشسته و ایستاده تغییر حالت دهد. دوچرخه ثابت نشسته: تمرین با این دستگاه بسیار راحت است به طوریکه فرد می تواند به آسانی بر روی دستگاه نشسته و به پشتی آن تکیه و به راحتی رکاب بزند.

دوچرخه ثابت ایستاده دارای زین راحت و همانند دوچرخههای معمولی است. زین قابل تنظیم: برای بهرهمندی از مزایای ورزش با دوچرخه ثابت، زین دوچرخه باید قابل تنظیم بوده و به گونهای تنظیم شود که هنگام رکاب زدن حتی در حالتی که پدال در پایینترین نقطه قرار گرفته است ساق پای شما شما اندکی خم شده باشد. با این حال، بیشتر دوچرخههای ثابتی که در رنج قیمتی متوسط قرار دارند، امکان تغییر برنامههای شخصی در آنها امکانپذیر نیست. حال به نظر شما امکان دارد که روزی باز هم سراغ دوچرخه برویم؟ تسمه نمدی: این نوع از سیستم مقاومت شباهت زیادی به دوچرخههای معمولی دارد. شما در این نوع از دوچرخه ثابت نمیتوانید روی پا و نشیمن بلند شوید و میبایست همیشه به صورت نشسته پدال بزنید. دوچرخه ثابت نشسته تفاوت عمدهای دارد که باعث میشود استفاده از آن برای کسانی که مشکلات کمر و همچنین ستون فقرات دارند، راحتتر شود. عموماً به دو روش دیجیتالی و مکانیکی، قدرت و همچنین میزان سختی دوچرخه ثابت تنظیم میشود. در روش اول که به صورت دیجیتالی است، با استفاده از دکمه و نمایشگر اقدام به تغییر قدرت و سختی دوچرخه ثابت میکنید اما در روش دوم، با استفاده از پیچ تنظیم کنندهای که نزدیک پدال عموماً کار گذاشته میشود، دوچرخه را شخصیسازی مینمایید.

عموماً بدنه دوچرخه ثابت از جنس آلومینیوم ساخته میشوند و وزن مناسبی برای جابجایی دارند. این قسمت از دوچرخههای ثابت به دو دستهی کلی تقسیم میشوند. را برای برخورداری از انتخابی مطمئن را ترتیب داده ایم، با پیلتن شاپ همراه باشید. با بررسی بیشتر گزینههای پیش روی برای خرید هم کم و کمتر میشود. دستهی اول دقیقا همانند دوچرخههای سواری است و با اتصال پدالها و چرخ از طریق یک زنجیر یا تسمه ممکن میشود. ویژگی بارز این تسمه، کم صدایی و همچنین حرکت روان آن است. تسمه مگنتی: در این نوع تسمه، خبری از تسمه فیزیکی نیست. همچنین نوع کاربری دستگاه نیز بر قیمت آن موثر است. علاوه بر وزن، اندازه پدالها نیز ممکن است گاهی شما را دچار مشکل کنند. دوچرخه ثابت یک وسیله کم فشار است که از حرکات نرم برای تقویت مفاصل و استخوان ها، بدون فشار زیاد بر آن ها استفاده می کند. تمرینات قلبی عروقی یا هوازی، مانند دوچرخه سواری، به تقویت قلب، ریه و ماهیچه ها کمک می کند. باید بگویم اینطور نیست این دوچرخه شما را به مقصد می رساند. تنش در کمر و گردن – دوچرخه های ایستاده ممکن است باعث ایجاد تنش در پشت و گردن شوند، به خصوص برای کسانی که در حال حاضر با درد در این مناطق مبارزه می کنند.

آموزش javascript یوزرکد