کسب و کارها برای ترقی بایستی روی برند خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از راه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وبسایت و عمل اینترنتی است.
برای ساخت یک وب سایت عالی، کارهایی بایستی انجام شود. اولی کاری که باید در همین حوزه انجام دهید این می باشد که یک اسم اینترنتی خوب و دیدنی تعیین کنید. همچنین مطمئن شوید که لوگویی که گزینش می نمایید برای به دست آوردن و عمل شما منطقی است و باید املای آن درست و خوانا باشد و از لغات ناآشنا استفاده نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن می باشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین نوشته 10 مورد دوچندان دارای را لیست می کنیم. نکاتی که اگر در طراحی وب وبسایت خود از آنها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وبسایت شما به جهت مخاطبان جالب خواهد بود و تعدادی گام به برد نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه رویه منطقی و اساسی

البته وب وب سایت باید از نظر ظاهری خوشگل باشد. اما مهمتر از آن، نخست می بایست نحوه فعالیت کلیدی وب سایت خویش را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خویش را انتخاب نمایید یا این که حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، باید گزینش نمایید که چه برنامه ای برای وب سایت خویش در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری هم برای سایت و هم به جهت بهینه سازی سایت برای گوگل مهم است. زیرا google علاوه بر محتوا، ساختار وبسایت را نیز در حیث می گیرد.
به این دلیل بایستی از حیث بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را تعیین کنید. به طوری که کسانی که از وبسایت شما تماشا می نمایند بتوانند به راحتی اهمیت آن تعامل داشته باشند و منطق تارنما شما را ادراک نمایند و همچنین در رتبه بندی گوگل قرار بگیرند.

2. اطلاعات ظریف و دارای ارتباط حساس تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردم همت به جهت ساختن وب سایتی است که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در حیث بگیرید.
همه ما می دانیم که برای برد در کسب و کار، یک رستوران بایستی منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران با خبر کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، به جهت هر شرکت متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید ضروری است. همین بدان معناست که شما می بایست در جایی دیتاها کاملی در گزینه به دست آوردن و عمل خویش داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در مورد دسته کاری که انجام می بدهید به کارگیری کنید. به تیتر مثال، چنانچه شغل شما فروش یک جنس است، می بایست تصاویری کلیدی میزان مرغوب بودن خوب به جهت همه محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، چنانچه در صنعتی فعالیت می کنید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، بایستی تمام کارها و کارهای انجام شده را دارای جزئیات در وب سایت خویش قرار دهید.
به تیتر مثال مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در وبسایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارند داده ها به اندازه در گزینه میزان مرغوب بودن این سالن داشته باشند تا بتوانند خوبتر تصمیم بگیرند. در نتیجه می توانید دارای ارسال حیث برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را افزایش دهید. تارنما خود را اهمیت اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خود به صورت فردی طراحی نمایید تا همیشه مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته اثر گذار به جهت سایت شما این هست که قبل از طراحی وب سایت خود، وب سایت رقبای خود را تحلیل کنید، به تیتر نمونه چنانچه به ایجاد و فروش پوشاک درگیر هستید، می بایست بهترین حریف خود را در راستا کاری خویش و تارنما او پیدا کنید. همینطور تحلیل نمایید و عوارض موفقیت او را بیابید، مشاهده کنید از چه سبک محتوایی در وب سایت خود استفاده کرده میباشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه اوقات یک یا دو جمله می تواند کار کشته باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و عمل خود، اساسی ثبت اطلاعات با در وب سایت خود، در عمل خود توانمند و توانمند باشید.

3. داده ها تماس را ارائه دهید

ثبت داده ها تماس در سایت مطمئناً یکی از مهمترین کارها است، بنابراین می بایست کاغذ منحصربه‌فرد به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک شرکت مشاهده کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط اهمیت آن کمپانی چقدر مشقت بار است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک کاغذ دیتاها تماس در تارنما خود قرار بدهید و تمام دیتاها مثل آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و لینک کانال های اجتماعی را برای به دست آوردن و عمل خویش قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به داده ها تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری ارتباط مهم تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب وبسایت کسب و فعالیت ارتقاء جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید داده ها تماس و آدرس پست الکرونیکی و نتورک های اجتماعی خود را در سایت قرار دهید، آن را به رخ عکس در سایت قرار ندهید، آنها باید بتوانند روی آن ها کلیک کنند، به این ترتیب دارای کلیک بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد ورقه شوید دارای ارتباط باشید و کارهایی را که بایستی انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه همگی موبایل های هوشمند همین امکان را دارا‌هستند که بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و اهمیت کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری بی آلایش و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از لغت ها اختصاری بی فایده می باشد و وب سایت بدون استراتژی معلوم بی مفهوم و بی فایده است.
مطمئن گردید که از نام های صحیح و منطقی به جهت صفحه ها مختلف سایت خود به کار گیری می کنید. به تیتر مثال: کلیدی ما تماس بگیرید یا این که حیاتی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در گزینه تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام توسعه یک راهکار استراتژیک برای تارنما خود، باید راهی برای ایجاد یک فراخوان به جهت اقدام در حیث بگیرید. این بدان معنا است که آنچه مردمان دوست دارند در وبسایت شما ببینند همین می باشد که می توانند به راحتی به ورقه مورد علاقه خویش در هر کاغذ از سایت بروید، توصیه دهند و به راحتی به گروه شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به سایت خویش بپیوندید، به ایمیل خویش دسترسی داشته باشید، خدمات خود را بازدید کنید، محصولات خود را مشاهده نمایید و …
شما بایستی هدف ها خویش را در وبسایت خویش پر‌نور کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. هنگامی از سایت شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آنها چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص هنگامی که تصمیم دارید در وبسایت خود فروش آنلاین داشته باشید، بایستی به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین دارد می بایست به طور کامل امکانات و داده ها حتمی را به صورت آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خویش را انجام دهند و به تارنما شما اعتماد کنند.

5. پیوند شبکه های اجتماعی را در تارنما درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی هستند که امروزه آیتم استقبال بخش اعظم مردمان قرار گرفته اند.
امروزه شبکه های اجتماعی زیادی وجود داراست که شما باید در آن‌ها کاربر گردید و به دست آوردن و عمل خویش را در تارنما خود توسعه و گسترش دهید تا به دست آوردن و عمل خویش را گسترش دهید. همین هم در سئوی شما فراوان مفید است. فعالیت در شبکه های اجتماعی و سناریو لینک و پیوند های آن ها در وب سایت منجر تبلیغ مارک شما می شود.

 

آموزش javascript یوزرکد