[ad_1]

در ماه مارس ، کاخ سفید همچنین میزبان یک گفتگوی زنده در اینستاگرام بین دکتر فوچی و یوجنیو دربز ، بازیگر مکزیکی با بیش از 16.6 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام بود که علنا ​​واکسن ها را زیر سوال بردند. در طول 37 دقیقه بحث آنها ، آقای دربز پیش از این نگرانی های خود را بیان کرد.

او می پرسد: “اگر واکسن دریافت کنم ، اما از نسخه جدید من محافظت نمی کند ، چطور؟” دکتر فوچی اذعان داشت که واکسن ها ممکن است به طور کامل از افراد در برابر گزینه ها محافظت نکنند ، اما گفت: “این شما را بسیار بسیار خوب در برابر بیماری های جدی محافظت می کند.”

آقای فلاهرتی گفت که هدف اصلی کمپین “تلاش برای اطلاعات مثبت” بود.

مقامات ایالتی و محلی همان رویکرد را اتخاذ کرده اند ، البته در مقیاس کوچکتر و گاهی با انگیزه های مالی.

در فوریه ، کلرادو یک قرارداد 16.4 میلیون دلاری به Idea Marketing مستقر در دنور اعطا کرد ، که شامل یک برنامه 400 تا 1000 دلار در ماه برای پرداخت هزینه به سازندگان در ایالت برای ترویج واکسن ها می شود.

جسیکا برالیش ، مدیر ارتباطات بهداشت عمومی در کلرادو ، گفت که افراد تأثیرگذار حقوق می گیرند زیرا “اغلب از جوامع مختلف خواسته می شود که به صورت رایگان به جوامع خود متصل شوند. و اگر منصف باشیم ، می دانیم که باید کار افراد را جبران کنیم. “

به عنوان بخشی از این تلاش ، افراد تأثیرگذار نشان دادند که محل تزریق دستانشان کجاست و از شکلک ها و عکس های سلفی برای برجسته کردن این دستاورد استفاده کردند. اشلی کامینز ، طراح تاثیرگذار مد و سبک در بولدر ، کلرادو ، اخیراً در حالی که کارت واکسن خود را در دست داشت ، گفت: “من به باشگاه فایزر پیوستم.” او ایموجی با ماسک و ایموجی با کف زدن اضافه کرد.

“اووو! این خیلی هیجان انگیز است! یک طرفدار نظر داد

انتشارات سازنده در این کمپین افشاگری می کند که در آن “مشارکت پولی با وزارت بهداشت عمومی و محیط زیست در کلرادو” آمده است.



[ad_2]

منبع: green-words.ir