[ad_1]

آقای وارنوک و آقای اوسوف تبلیغات برجسته فروش سهام و معاملات تجاری انجام شده توسط خانم لوفلر و پردو را پس از دریافت توجیهات مربوط به ویروس کرونا در اوایل سال جاری انجام دادند ، اما قبل از او در کشور گسترش یافته است.

در تبلیغات اخیر مبارزات آقای وارنوک پس از تماس با خانم لوفلر به عنوان ثروتمندترین عضو سنا ، آمده است: “كلی برای كلی است.” “وارنوک برای ماست.”

حتی برخی از تبلیغاتی که برای از بین بردن لبه مسابقه قطبی در برخی حملات طراحی شده اند. در تبلیغات جدید آقای پردو ، هفت زن در اطراف یک شومینه جمع شدند ، صندلی های دایره ای داشتند و از دوره اول برای سناتور تعارف می کردند. اما در پایان ، یک زن اضافه کرد: “من می دانم که دیوید پلیس ما را خنثی نخواهد کرد و ارتش را روده نخواهد کرد.”

با توجه به پس زمینه تبلیغات منفی ، بینندگان تلویزیون در جورجیا ممکن است متوجه پیام ملی در حال رشد شوند یا نشوند. در واقع ، امواج به قدری اشباع شده اند که تبلیغات سیاسی اغلب به عقب برمی گردند ، و گاه مراکز خرید را برای یک نمایش کامل تلویزیونی اشغال می کنند. طی هفت روز گذشته ، کمپین ها و گروه های خارج از کشور بیش از 50 میلیون دلار صرف تلویزیون و پخش 88 تبلیغات سیاسی بی نظیر در گرجستان کرده اند.

در چند روز دسامبر ، بیش از یک سوم کل تبلیغات در گرجستان سیاسی بود. بین ساعت 5 بعد از ظهر تا 6:00 بعد از ظهر که برنامه های خبری محلی را پخش می کرد و یکی از اهداف اصلی کمپین های سیاسی بود ، بیش از 60٪ از کل تبلیغات سیاسی بود. در زمان انتخابات عمومی ، زمانی که چندین مسابقه برای زمان پخش رقابت می کردند ، از اشباع آگهی هر دو رقم پیشی گرفتند.

استراتژیست های سیاسی و کارشناسان تبلیغات با وجود تبلیغات بسیار زیاد روی موج ها ، اذعان می کنند که بازده در حال کاهش است.

کن گلدشتاین ، استاد سیاست در دانشگاه سن ، گفت: “این مانند جنگ جهانی اول است ، که آنها هفته ها در سنگرها و گلوله باران نشسته بودند ، اما پس از آن هیچ اتفاقی نمی افتد زیرا همه آنها در سنگرها و سنگرها بودند.” فرانسیسکو وی گفت این مانند “گلوله باران پایگاه های غیر قابل نفوذ” است.

[ad_2]

منبع: green-words.ir