پیستون همینطور یاری به خروج دود ناشی از احتراق از سیلندر میکند. باید سبک باشد. پیستون سبک وزن به کمتر اینرسی ناشی از جرم رفت و برگشتی آن امداد می کند. وزن اندک آلومینیوم سبب کمتر دانسیته و در سرانجام آن کاهش نیروی مورد نیاز برای شروع حرکت و مراقبت شتابدهی به این قطعه می­شود. پیستون شما بایستی قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد، ولی وزن آن باید تا حد ممکن قلیل باشد. به این دلیل هم ما در همین بخش میخواهیم توضیحاتی را راجع به آن ها سرویس شما ارائه دهیم پس چنانچه شما هم یکی از افرادی می باشید که به خودروی سمند علاقمند می‌باشید و می خواهید راجع به بهترین قطعات آن داده ها کسب نمایید، ما را در ادامه این مباحث دنبال کنید. در عاقبت زمانی شما پای خویش را بر روی پدال گاز میگذارید، ماشین عجله نمی گیرد. هنگامی رینگ های پیستون را توده می کنیم تنش اولیه در آن ها به وجود می آید و باعث می شود به جداره سیلندر فشار بیاورند. هنگامی که پیستون و حلقه و بوش اتومبیل جراحت ببیند، فشار کمتر پیدا می کند. حلقه پیستون به حلقه موتور نیز معروف است. در غیر این صورت همین پیستون های موتور تنه شباهت مقداری به پیستون تنه دارند. مشخصه اکثر پیستون های تنه بویژه به جهت موتورهای دیزلی همین می باشد که آن ها با یک شیار به جهت رینگ روغن تحت پین گورژون هستند ، علاوه بر حلقه هایی که فی مابین پین گودال و تاج وجود دارد. پیستون های تنه نسبت به قطر آنها طولانی است. آنان قطر بزرگ و دو عملکردی داشتند. اگر چه طبق معمول مهم دیده غیر مسلح قابل تماشا نیست ، البته پیستون ها دارای تراز مشخصی از بیضی صورت و مشخصات پنهان طراحی شده اند ، به همین معنا که تماما گرد نمیباشند ، و قطر آنان در نزدیکی ذیل دامن نسبت به تاج بزرگتر است. این صدا زوزه ای هست که حین کم گاز دادن به ازای بدور موتور مختص یا این که میزان مشخصی بازشدگی روزنه گاز به وجود می آید . به جهت ایجاد پیستون هایی که می توانند در دمای احتراق موتور زنده بمانند ، واجب بود آلیاژهای جدیدی از قبیل آلیاژ Y و Hiduminium ، به طور خاص برای به کار گیری به عنوان پیستونها ایجاد شود. همین موتورها به طور معمول از پیستون های crosshead استفاده می کنند. وجود یک سوراخ در بدنه کمپرسور رینگ سبب می شود تا ما به راحتی بتوانیم آنرا در باطن شیار پیستون کارگزاشتن و رویه اندازی بکنیم و به این خاطر میباشد که معمولا دو عدد کمپرسور حلقه را در داخل پیستون نصب می نمایند تا ترک ها به رخ متقاطع در جهت بر خلاف یکدیگر قرار بگیرند و آببندی تام شکل گردد. همین پین داخل پیستون نصب شده است: برخلاف موتور بخار ، هیچ میله پیستونی یا این که كراسول (به جز دو موتور بزرگ) وجود ندارد. اسم “پیستون تنه” از “موتور تنه” گرفته شده است ، طراحی اول موتور بخار دریایی. برای فشرده تر ساختن اینها ، از میله پیستون معمول موتور بخار اصلی كراس جداگانه جداً پرهیز كردند و در عوض اولیه طراحی موتور بود كه پین گود را مستقیماً درون پیستون قرار داد. پیستون های بیلت در موتورهای اتومبیلرانی هم استعمال می شوند چون به ترازو و معماری فرجنجس های موجود اعتماد ندارند و منجر تولید تغییر تحول در طراحی لحظه آخر می شوند. موتورهای دیزلی حساس قدرت بالا در حالت طاقت فرسا کار می کنند. تنها یک مکانیک اهمیت تجربه می توان این عمل سخت را انجام دهد و چند ساعت زمانه می برد. با دقت به هدف ، مرحله شارژ و حالت فعالیت موتورها می تواند رخ و نسبت ها تغییر یابد. توسط یک شاتون بلند کلیدی میللنگ در ارتباط میباشند و وزنههای تعادل میل لنگ حساس آنها مسافت دارد. در فضایی که پیستون ها از مرکز روتور مسافت می گیرند مکش به وجود می آید و سیال از طریق مجرای ورودی به درون سیلندر پیستون در ماینکرافت چیست سوق دهی می شود. انژکتور این حفره خنک کننده «A» را کلیدی روغن از شیوه نتورک عرضه روغن «B» تأمین می کند. جریان روغن در حفره خنک کننده نباید از جریان روغن از طریق انژکتور کمتر از 80٪ باشد. می قدرت حساس تولید حفره خنک کننده مخصوص ، سرمایش پیستون را بهبود بخشید. حیاتی ترقی گونه زندگی بشر و نیاز به ابزار و امکانات تسهیل کننده زندگی، هزینه های و هزینه های روزمره نیز ارتقاء یافته و به تدریج نقش نگهداری و نگهداری از آنچه که در اختیار داریم پر رنگ خیس گردیده است. پیستون طولانی خیس به پشتیبانی از همین کمک می کند. ممکن هست برای فساد های ذکر شده در پیستون، دلایل متفاوتی وجود داشته باشند؛ دلایلی زیرا ایراد در سیستم خنک کننده، بسیار بودن لقی میان سیلندر و پیستون، لقی شاتون، بیشتر بودن سرعت انبساط پیستون، عدم روغن کاری درست پیستون، رانندگی به مدت طولانی در به دور موتور بالا و استعمال از روغن نامناسب برای موتور، از کلیدی ترین دلایل فساد پیستون هستند. وقتی که شما این نوشته را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه دارای پیستون یاتاقان وب تارنما خویش باشید.

آموزش javascript یوزرکد