ممکن هست به خاطر شلوغ بودن این بخش ها بخواهید در مناطق غیر پاکسازی شده که خلوت ترند شنا کنید. در حمامهای دورۀ اسلامی، حوضچههای سنگی کوچک و گاه استخرهایی برای شنا میساختند که مَغْطَس نامیده می شد و آن را کلیدی آب سرد یا گرم مالامال میکردند. خصوصا برای کودکان یا این که سالمندانی که شنا برایشان دشوار است. شواهد باستانشناسی نشان می‌دهند که قدمت شنا و شنا نمودن به ۲۵۰۰ سال قبل از به دنیا آمدن در فرهنگ مصر و بعد از آن از آن در تمدنهای آشور و یونان و روم باستان گشوده میگردد. شنا در جهان به 4 روش کلی انجام میشود: کرال سینه، کرال پشت، غورباغه و پروانه.قدمت شنا به ۲۵۰۰ سال قبل از تولد در تمدن مصر و آنگاه از آن در تمدنهای آشور و یونان و روم باستان باز میگردد. یونانیهای باستان و رومیها شنا را جزو برنامههای اصلی آموزش نظامی خویش قرار داده بودند. هنگام گرفتاری در جریان های شدید تن خود را در موقعیت ستاره (درازکش بر روی آب و باز نمودن دست و پا) قرار بگیرید و خویش را روی آب رها کنید. شاید رویای شما در آیتم شنا کردن، نشانهای از تلاشتان به جهت رئیس برخی احساسات و عاطفه ها می باشد که در درحال حاضر حاضر موجبات ناراحتی شما را مهیا کردهاند. بسته به محلی که به شنا در آن می پردازید احتمال روبرو شدن حیاتی موجودات دریایی نیز وجود دارد. کرال سینه از سوی دیگر، حرکاتی کاملاً تعریف‌و‌تمجید شده و مشخص و معلوم دارد. به جهت مثال، یک بدور شنای کرال سینه، یک به دور شنای قورباغه، یک بدور شنای کرال پشت و سپس یک دور شنای کرال سینه. به جهت نمونه نیش عروس دریایی ممکن میباشد سبب تردید یا این که حتی فلج شدگی موقت شود. حتی اگر شناگر ماهری باشید همواره خطراتی شما‌را تهدید می کنند. به لحاظ می رسد انجام تمرینات تنفسی مثل نفس کشیدن هنگام شنا نیز موءثر باشد. شنا نمودن علاوه بر این که ماهیچه ها شما را به لطف تمرین می دهد، سلامت سیستم قلبی و عروقی شما را هم ارتقا می حلقه شنا به انگلیسی بخشد. هشت ساعت خواب عالی سبب ساز می شود احساس قدرت کرده و آمادگی برای یک جلسه اثر گذار را داشته باشید. همچنین تحقیقات اثبات کرده است که ورزش های آبی نظیر شنا، در بیماران دچار به استئوآرتریت کارایی مفاصل را بهبود می بخشد و درد آن ها را کمتر می کند.2- افزایش گیرایی و قدرت عضلهشنا در مقایسه حساس سایر ورزش های هوازی، توان و جاذبه ماهیچه‌ها را بهتر افزایش می دهد.به تیتر نمونه فرد هنگام دویدن، تن خودش را در هوا حرکت می دهد، البته در ورزش شنا، شخص خودش را در آب جلو می برد. از آنجایی که ساق پاهای شما در مقایسه حساس بازوها نیروی رانشی چندانی ایجاد نمی کند، حرکت شلاقی پاها – پاها به طور مستقیم در پشت تن قرار دارا‌هستند و نسبت به تراز تن به بالا و زیر ضربه می زنند- که در زیر مرحله آب انجام می شود، عمدتا به جهت بالا نگهداشتن لگن و حفظ تعادل به عمل می رود.

آموزش javascript یوزرکد