با وجود مزیت ها و کاربرد هایی که استفاده از تردمیل برای ورزش کردن و حفظ تناسب اندام دارد، اما باید توجه کرد که استفاده نادرست و بیش از حد از تردمیل و برخی عوامل دیگر ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به شما وارد کند که در ادامه به برخی از آنها و همچنین معایب تردمیل ها میپردازیم. کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه، یکی دیگر از قابلیتهای تردمیل باشگاهی پروتئوس است که در زمان مورد نیاز میتوان از آن استفاده کرد. قبل از تمرین – اولین چیزی که شما نیاز دارید هنگام شروع با یک تردمیل توجه کنید این است که لباس و کفش ورزشی مناسب پوشیده باشید، سپس کلید ایمنی را از یک سو به پیراهن خود و از سویی دیگر به دستگاه وصل کنید تا در موارد خطر بتوانید تردمیل را متوقف کنید. یا چاله به ابعادی که اساتید با توجه به شرایط مسابقه تصمیم بگیرند و دیواره ها و کف آن از تشک مناسب پوشیده شده باشد. صفحه نمایشگر تردمیل را با مداد یا اشیاء نوک تیز خراش ندهید. اما ناامید نشوید. با کمک نکات، میتوانید تجربهی لاغری با تردمیل را از یک پیادهروی خستهکننده و طاقتفرسا، به یک جلسهی چربی سوزی فوقالعاده مؤثر تبدیل کنید.

تردمیل 7 کاره
سلام من هفته ای سه روز تی آر ایکس کار میکنم میخوام هفته ای دوروز هم هوازی کار کنم برای آب کردن چربی پهلو و زیر شکم شما چه تمرینی رو پیشنهاد میکنین؟ اگر مطمئن نیستید چه نوع تمرینی با تردمیل برای شما مناسب است ، با یک مربی ورزش صحبت کنید . در این نوع ورزش باید برای دوره های کوتاه با شدت بالا تمرین کنید و بین تمارین خود استراحت کنید . تمرین کردن با تردمیل به این شکل برای ایجاد توده عضلانی بدون چربی بیشتر به شما کمک می کند تا وزن خود را کاهش دهید ، زیرا عضله نسبت به چربی کالری بیشتری می سوزاند . با کمک تردمیل می توانید قسمت های مختلفی از بدنتان را تقویت کنید و سبب آب شدن چربی از قسمت های مختلف بدنتان شوید . پس از مدتی که احساس کردید انجام این کار برای خروس راحت شده می توانید ارتفاع را بیشتر کنید ولی وزنه را سنگین تر نکنید چون باعث آسیب دیدن مفاصل شده و احتمال پاره شدن تاندون های پای خروس زیاد می شود. وقتی زانو درد ، حرکت کردن در اطراف و انجام کارهای روزمره را برای افراد سخت میکند، فیزیوتراپیستها درمانهایی برای آنها ارائه میکنند که بیماران به آن نیاز داشته و انجام این کارها را برایشان تسهیل میکند.

برنامه ی تردمیل برای لاغری در این روز ، حرکات کششی ، یوگا یا چیز دیگری را انجام دهید که به بدن شما احساس آرامش می دهد . یکی از انواع بهترین برند تردمیل با کیفیت ساخت بسیار بالا و بدنه ی تمام استیل که بهترین انتخاب برای شبیه سازی پیاده روی و دویدن آرام است. این پیاده روی باید یک پیاده روی معمولی با سرعت ثابت باشد که بتوانید آن را برای مدت ۱۵ دقیقه حفظ کنید . فاکتورهایی که باعث انتخاب مدل خاصی از تردمیل از طرف شما میشود عبارتند از: وزن ، قد ، استطاعت مالی و فضای در نظر گرفته برای تردمیل. در کل ۱۵ دقیقه این تمرین را ادامه دهید . تکرار یک تمرین خاص می تواند به مفاصل شما فشار بیاورد . این کار را تکرار کنید تا به شیب ۴ تا ۵ درصدی برسید ، سپس برعکس تردمیل ا عمل کنید . برای تمرین کردن راحت تر ، هر دقیقه شیب را ۰.۵ درصد افزایش دهید . برای لذت بردن از ورزش کردن ، هرکدام از این تمرین ها را متناسب با سبک زندگی خود می توانید انتخاب کنید و یا به صورت متناوب انجام دهید . یک ساعت یا بیشتر پیاده روی روی تردمیل را با سرعت راحت انجام دهید.

4. ۵ تا ۱۰ ست این کار را تکرار کنید . میخاستم بدونم کدوم عدد پیاده روی تند محسوب میشه؟ و هر دقیقه به صورت متناوب به صورت تند و آرام پیاده روی کنید . هر دقیقه شیب را ۱ درصد افزایش دهید . این کار را تکرار کنید تا به شیب ۰ تا ۱ درصد برسید . این کار را تکرار کنید تا به شیب ۸ تا ۱۰ درصدی برسید . 4. ۵ تا ۱۰ ست این کار را تکرار کنید . تعداد این تمرین در بهترین حالت حدود ۱۰ پرش در روز است. شما می توانید با شدتهای بالاتر تمرین کنید اما میزان سختی تمرین تان، به تجربه شما بستگی دارد. سرعت آهسته ای را که برای شما مناسب است انتخاب کنید ( و به خاطر داشته باشید که بر اساس میزان انرژی و خستگی شما در آن روز این سرعت ممکن است روز به روز متفاوت باشد ) . در این زمان تند راه بروید و مطمئن شوید که از طریق بینی نفس می کشید و هوا را از طریق دهان بیرون می دهید . با مشاهده این ارور میتوان فهمید که آی سی دستگاه دچار مشکل شده است و این کد و ارور نشاندهنده بروز مشکل در آی سی برد درایور تردمیل میباشد.