0

کمک متقابل: نحوه زنده ماندن دانش آموزان


تاکنون ، شبکه امداد جورج تاون 25000 دلار از دانشجویان فعلی و برخی از فارغ التحصیلان جمع آوری کرده و 20000 دلار توزیع کرده است. خانم Huynh گفت ، این پول که برای “کتابهای درسی یا مواد غذایی هفتگی ، داروها و مواردی از این قبیل” استفاده می شود ، توسط بیش از 900 اهدا کننده جمع شده است ، “بنابراین واقعاً قدرت جنبش های مردمی کوچک را نشان می دهد. “

سارا گلدریک-رب ، استاد جامعه شناسی در دانشگاه تمپل ، که در مورد دسترسی به کالج تحصیل می کند ، گفت: “این شبکه های کمک متقابل در حال ظهور هستند زیرا اقتصاد جدید کالج ، چیزی که من معمولاً آن را می نامم ، دانشجویان را در موقعیت اقتصادی قابل توجهی قرار می دهد. “

وی با استناد به هزینه های بیش از حد شهریه و هزینه های روزافزون زندگی اظهار داشت که دانش آموزان به طور کلی معمولاً خود را بیش از آنچه که هستند ممتاز معرفی می کنند – و این حتی قبل از همه گیری بود. وی با استناد به مطالعه ای در ماه ژوئن درباره تأثیر همه گیر بر امور مالی دانشجویان گفت: ما 38000 دانشجو را در سراسر کشور مورد بررسی قرار دادیم و تقریباً از هر 5 دانشجو یک نفر نگران بی خانمانی ، ناامنی مسکن یا عدم امنیت غذایی است.

وی گفت: “دانش آموزان برای تأمین نیازهای اساسی خود به مبارزه ادامه می دهند.”

شبکه های کمک متقابل درون دانشگاهی نشان دهنده تلاش های مشابه در جوامع سراسر کشور در سال جاری است. اما چندین برگزارکننده کالج تلاش های خود را کاملاً چپ و سیاسی توصیف کردند. هادیلیل حمود ، جوان 20 ساله و یکی از بنیانگذاران Duke Mutual Aid ، که از پلنگ سیاه به عنوان الهام بخش یاد می کند ، گفت: “این نوعی مراقبت از جامعه است که به شکست ساختارهای سرمایه داری پاسخ می دهد.”

خانم تالاپراگادا از رایس یکی از چندین دانشجویی بود که گفت که آنها شبکه های خود را بر اساس مشاوره الکساندریا اوکاسیو-کورتس ، نماینده مجلس ، که یک راهنمای 12 صفحه ای برای کمک متقابل با ماریاما کابا ، فعال و در ماه مارس در مورد آن توییت کرد. خانم تالاپراگادا گفت: “من و بسیاری دیگر از دانشجویان در کالج های مختلف این مجموعه را ذکر کردیم.”




منبع: green-words.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>