عمق میدان هنگام عکاسی لند اسکیپ دوچندان حائز دارای است. بیوتی دیش وسیلهای مناسب برای عکسبرداری در فضای آزاد یا این که خارج از استودیو است؛ چرا که به استدلال ترازو کوچکتر نسبت به سافت باکس، وزن کمتر و راحتی حمل و کارگزاشتن آن برای عکسبرداران مضاعف راحتتر خواهد بود. برای داشتن تصاویر متعادل تر اکثر زمان ها مخلوط بندی خارج از مرکز توصیه می شود، و چنانچه حیوان به چپ یا راست نگاه می نماید به خصوص این مطلب صحیح است. حال می خواهم چندین تکنیک به جهت این که در مقابل دوربین به کار ببرید به شما تدریس بدهم تا مدام عکس های زیبا و جذابی داشته باشید. در این دوران میرزا ابراهیم خان عکاسباشی که از خدمتگذاران درباره مظفرالدین شاه بود عکاسی دربار را انجام میداد. عکاسخانه عبدالله میرزا تا اوایل مشروطه اتلیه زدن بر پا بود. برجستهترین و پرکارترین عکاس حرفهای کشور‌ایران در پایان قرن نوزدهم «انتوان سوربوگین» بود که علاوه بر آنکه عکاس بود یک سیاح بود و به این عامل تمام جمهوری اسلامی ایران را تحت پا گذاشت و از مناظر، معماری و اشیا پیرامون خویش عکسهای متعددی گرفت. شهرها مالامال از ساختمانها و بناهایی است که دارای معماری مدرن ساخته شدهاند. عکسهای سوربوگین نشان می دهد که وی عشق و علاقه وافری به نورپردازی و نشاندان مقیاسها و نمایش وجوه تاریخی در عکسهایش داشت. عکسهایش را در روز میگرفت و مناظر طبیعی و تاریخی را به نسبت مقیاس آنان به تصویر میکشید. خصوصیت عکاس سوربوگین نگاه همه جانبه و دقت حیث او پیرامون اطرافش بود و به این استدلال عکسهایش در سال ۱۸۹۷ رده اول نمایشگاه بروکسل را به دست آوردن کرد و یک مدال طلا به جهت او به ارمغان آورد. عکسهای موجود در آلبوم فرمانروا نشان می دهد که درباریان آن زمانه خود عکاسان برنده دستی بودهاند؛ آقا رضا از پیشخدمتان منحصربه‌فرد پاد شاه که عکاسی را در دارالفنون فرا گرفته بود، به جایگاه اول عکاسباشی منصوب شده بود. بعدها یکی از شاگردان عکاسخانه عبدالله میرزا که لقب روسیخان را به جهت خویش انتخاب کرده بود در خیابان علاءالدوله عکاسخانهای دایر نمود عکسهای او که همگی برند روسیخان داشتند عمده درباره انقلاب مشروطه و آزادیخواهان آن زمانه و به خصوص سران انقلاب مشروطه است. درصورتیکه شما این نوشته را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد آتلیه های تهران بدست آورید به تارنما ما مراجعه کنید.

آموزش javascript یوزرکد