بلاگرها و محتوای خلاقانه آنها در شهرهای مختلف2020-08-12
بلاگر چیست؟ معرفی انواع بلاگر و درآمد آنها در ایران
محصولات مربوط به خانه و خانواده در فضای گرم پیج این بلاگر بهتر معرفی میشوند. «مهدی داب» با بیش از ۴.۵ میلیون فالوور، کمدینی خلاق است که محتوای طنز و جذاب تولید میکند. او با استفاده از موضوعات روز و ارائه محتواهای خندهدار، دنبالکنندگان زیادی دارد. محتوای طنز این صفحه نرخ تعامل زیادی دارد و برای تبلیغ کسبوکارهای مربوط به سرگرمی بسیار جذاب است. اگر میخواهید برند خودتان را به بهترین شکل در فضای آنلاین معرفی کنید، هیچچیز موثرتر از همکاری با بلاگرها و صفحات پرطرفدار نیست. این بلاگرها نهتنها در برقراری ارتباط با مخاطبان خود خبرهاند، بلکه میتوانند به شما کمک کنند تا پیام برندتان را به شکلی موثر و هدفمند به دست علاقهمندان خدمات و محصولاتتان برسانید.
لیست بلاگرهای معروف ایرانی مناسب برای تبلیغات
کمپین «هلند، اصالت باحال» با کمک ویدئوهای طنزآمیز و جذاب و با تکیه بر پایداری، خلاقیت و جامعه، فرهنگ منحصربهفرد آمستردام را به نمایش میگذارد. این ویدئوها تجربیات محلی، محصولات دستساز و سبک زندگی پرجنبوجوش شهر را برجسته میکنند و تصورات قبلی را به چالش میکشند. اگر در گوگل یا اینستاگرام نام غذاهای ایرانی را جستوجو کنید، حتما نام بلاگ «از مامانم یاد گرفتم» را هم در فهرست جستوجوی خود میبینید. او در انگلستان در رشته مهمانداری تحصیل کرده است و آشپزی را بخش مهمی از زندگی خود میداند. تصاویر جذاب از غذاهای خوشمزه و ویدئوهای آموزش آشپزی به روشی خلاقانه هر کسی را وسوسه میکند تا آشپزی کند. بسیاری از بلاگرهای اینستاگرامی با تولید محتوای متنوع و خلاقانه توانستهاند مخاطبان و طرفداران زیادی را جذب کنند.
از آن جا که همه والدین نگران آینده و تربیت فرزند خود هستند، بر این باورند که به دنبال افرادی باشند که به آنها آداب و رسوم تربیت و زندگی درست را نشان دهد. لایفوب با در اختیار داشتن کلان داده شبکههای اجتماعی، وبسایتها و رسانههای چاپی و با پردازش مبتنی بر هوش مصنوعی، امکان رصد و پایش فضای مجازی را فراهم میکند. الناز گلرخ بلاگر مد و زیبایی است که با محتوای خود در اینستاگرام توانسته است دنبال کنندگان زیادی جذب کند. بلاگرهایی که تجربه های زندگی روزمره خود، شامل زندگی خانوادگی، تربیت فرزندان، و فعالیت های روزانه ای مثل پیاده روی، خرید و تفریحات و اوقات فراغتشان را با مخاطبان خود به اشتراک میگذارند.
اولین و مهمترین گام، انتخاب موضوعی است که به آن علاقه دارید و در آن تخصص دارید. موضوعی را انتخاب کنید که بتوانید در مورد آن محتواهای ارزشمند و جذابی تولید کنید که مخاطبان را پای حرفتان میخکوب کند. فود بلاگر یا بلاگر غذا کسانی هستند که به طرق مختلفی حتما با آنها برخورد داشته اید. بعضی از آنها با سرزدن به رستوران های مختلف و مزه کردن غذای آنجا به نقد و برسی آن میپردازند.
صمیمیت و همکاری آنها در انجام کارهای مختلف مثل آشپزی، تفریح و بازی یکی از بهترین ویژگیهای این خانواده محسوب میشود؛ که معمولاً در شبکههای اجتماعی به این نکات کمتر پرداخته میشود. به همین سبب این خانواده از خاصترین بلاگرهای لایفاستایل به شمار میروند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین لایفاستایل بلاگرهای ایرانی سپیده بزمیپور همسر شاهرخ استخری (بازیگر) است. او بهواسطه شهرت همسرش، بهسرعت در فضای مجازی سروصدا کرد و در مدت کوتاهی، تعداد طرفدارانش به شکل چشمگیری افزایش یافت. سپیده متولد دیماه ۱۳۶۷ در تهران است و پدر او امیر بزمیپور؛ یکی از بزرگترین نقاشان رنگ روغن در ایران محسوب میشود. او در ۱۴ سالگی به همراه خانوادهاش به بلژیک مهاجرت کرد و دوران متوسطه تحصیلیاش را در شهر بروکسل ادامه داد.
این صفحه برای تبلیغات مواد غذایی، ادویههای خاص و تجهیزات آشپزخانه کاربردی است. جریان پلتفرمی تخصصی و هوشمند در حوزه تبلیغات شبکههای اجتماعی است که ابزارهایی جامع برای مدیریت کمپینهای اینفلوئنسری ارائه میدهد. با ثبتنام رایگان در پنل جریان میتوانید بهراحتی اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه کاری خود را شناسایی و مخاطبان هدف را تحلیل کنید. تعرفه هر بلاگر در پنل لیست شده و با کمک ابزارهای تحلیلی که در اختیار شماست، میتوانید بازدهی کمپینها را بهصورت دقیق ارزیابی کنید.
از مزایای شغل بلاگری میتوان به محبوبیت و شهرت فوقالعاده شخص در اذهان عمومی اشاره کرد. اگر به دنبال لیستی از بهترین بلاگرهای اصفهانی هستید، جای درستی آمدهاید. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی برترین بلاگرهای این شهر بپردازیم که با فعالیتهای ارزشمندشان توانستهاند مخاطبان بسیاری را به خود جذب کنند. سرنا امینی برخلاف برخی از بلاگر های ایرانی طنز، به حاشیهسازی علاقهای ندارد. او در رشته عکاسی دیجیتال تحصیل کرده و این روزها به بازیگری در سریالهای تلویزیونی و فیلمهای سینمایی هم علاقه نشان داده است.
به عنوان مثال می توان به پیج اینستاگرام مینا خلیلیفر، ثریا علوی و روانشناسان کودک اشاره کرد. مدت کوتاهی نیز در یکی از ایالتهای آمریکا سکونت داشتند؛ اما پس از گذشت چند وقت به ترکیه مهاجرت کردند و اکنون ساکن این کشور هستند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
- اغلب محتواهایی که سپیده بزمیپور در صفحات خود منتشر میکند مربوط به دو دختر او با نامهای پناه و نبات است. {
- بلاگر دکوراسیون با شناخت رنگها، نحوه چیدمان منزل، چگونگی قرار گرفتن اسباب و اثاثیه، افراد را در اینستاگرام به سمت پیج خود جذب میکنند. |}
- با تمرکز بر روزمرگیهای خانوادگی و نکات خانهداری، محتوای صمیمی و کاربردی را به اشتراک میگذارد و بیش از ۱۴۰ هزار دنبالکننده را با سبک زندگی خود همراه میکند. {
- برخی از این بلاگرها در زمینه سبک زندگی خود و انجام کارهای روزانه فعالیت دارند و آن را برای کاربران به اشتراک میگذارند. |}
- آیسان با داشتن مهارت در معرفی محصولات آرایشی و تکنیکهای زیبایی و حدود ۱۲۲ هزار فالوور در موفقیت تبلیغات برندهای آرایش و زیبایی تاثیر میگذارد. {
- با ارائه محتوای متنوع در حوزه خانهداری، سبک زندگی و دکوراسیون، فضایی الهامبخش برای خانوادهها ایجاد کرده و حدود ۵۹۵ هزار دنبالکنندگان دارد. |}
محمد جنتی از مطرح ترین و بهترین بلاگرهای اصفهانی است که با تولید کلیپهای طنز و محتوای سرگرمکننده، به یکی از محبوبترین چهرههای فضای مجازی تبدیل شده است. او با استفاده از لهجه اصفهانی و پرداختن به موضوعات روزمره، ویدیوهایی خندهدار و جذاب تولید میکند که باعث شده تا بیش از ۱.۱ میلیون فالوور جذب پیج او شوند. محتوای طنز محمد جنتی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و رضایت بالایی از سوی دنبالکنندگان او گزارش شده است. اگر به طنز علاقه دارید، حتماً پیج او را دنبال کنید و از کلیپهای طنز و خلاقانه او بهرهمند شوید. در میان انبوه شبکههای اجتماعی، اینستاگرام به دلیل محبوبیت بالا و تنوع محتوایی، بستر اصلی فعالیت بلاگرهای معروف ایرانی محسوب میشود.
مونی فودیفودبلاگر گیلانی با بیش از ۵۰۰ هزار فالوور است و محتوایی حرفهای در معرفی کافهها، رستورانها و خوراکیهای محلی تولید میکند. تبلیغ با بلاگرهای معروف رشت و گیلان مانند این بلاگر برای تبلیغ رستورانها، کافهها و محصولات غذایی بسیار موثر است. غزاله محمدی«غزاله محمدی»، بلاگر آشپزی گیلانی، با بیش از ۵۰۰ هزار فالوور به آموزش و نمایش دستورهای غذایی سنتی و محلی میپردازد. محتوای حرفهای و کاربردی او اعتماد زیادی از طرف مخاطبان جذب کرده است.
{- {
- این بلاگرها معمولا فالوئرهای زیادی دارند، به همین دلیل کالاهای مختلف را تبلیغ میکنند. |}{
- تاتیانا سال ۱۳۸۶ با پیمان رجبی ازدواج کرد و پس از کسب تابعیت ایرانی به لیلا رجبی تغییر نام داد. |}
- برای شناخت دقیق این افراد میبایستی به طور کامل داستانها و توضیحاتشان را در صفحات خود با شما به اشتراک میگذارند دنبال کنید.
- اگر فروشگاه اینترنتی شما در تبریز یا اطراف آن فعال است، همکاری با بلاگرهای بومی میتواند باعث آگاهی بیشتر از برند شما و افزایش فروش شود.
- او به معرفی و نقد محصولات آرایشی و پوستی میپردازد و تجربیات خود را با حدود ۸۳ هزار مخاطب خود به اشتراک میگذارد. {
- او ایرانگرد و جهانگردی ایرانی است که خاطرات تصویری سفرهایش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک میگذارد. |}
زیرا افراد زیادی آنها را دنبال میکنند و تمایل دارند که از روی کنجکاوی هر روز از پستها و استوریهای آنها دیدن کنند. بلاگرهای غیرحرفه ای افرادی هستند که بلاگری را به عنوان سرگرمی یا فعالیت جانبی انجام میدهند. این دسته از بلاگرها معمولاً از علاقه های شخصی خود برای تولید محتوا استفاده میکنند و کمتر به دنبال کسب درآمد مستقیم هستند. از مربیان حرفه ای ورزش گرفته تا خود شما که در خانه خود ورزش را دنبال میکنید.
برندسازی شهری از طریق رسانه بهویژه پلتفرمهای اجتماعی، میتواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی شهرها ایفا کند. تبلیغات و استفاده از افراد مشهور و تأثیرگذار در فضای مجازی میتواند در شناساندن برند شهر بسیار مؤثر باشد. سرمایهگذاری و توسعه زیرساختهای اینترنتی نیز میتواند به ارتقای برند شهر کمک کند. ایجاد هویت و تصویر به یادماندنی از شهر، توجه به هویت و ارزشهای منحصربهفرد آن و توجه به صنعت گردشگری از عوامل مهم در برندسازی شهری است. رسانههای اجتماعی یک کانال مؤثر برای تبلیغ رویدادها و ابتکارات محلی هستند که میتوانند دیدهشدن و جذابیت شهر را افزایش دهند.
برای مثال معرفی برنامههای عکاسی و فیلمبرداری و یا نتنویسی ممکن است برای عموم افراد قابلاستفاده باشد. شهرها میتوانند با استفاده از ابزارهای تحلیلی موجود در رسانههای اجتماعی، کمپینهای تبلیغاتی خود را بهگونهای طراحی کنند که بیشترین تأثیر را بر مخاطبان هدف داشته باشند. با داشتن اطلاعات دقیق درباره مخاطبان، میتوان پیامهای تبلیغاتی را بهگونهای تنظیم کرد که با علایق و نیازهای خاص هر گروه همخوانی داشته باشد. این رویکرد مردمی حس اجتماع و تعلق را تقویت میکند و موجب میشود برندسازی ملموستر و معتبرتر باشد. عاشق آشپزی که با اشتراکگذاری دستورهای جدید و تجربیات شخصیاش در آشپزی، صفحهای جذاب برای ۶۴ هزار علاقهمند به غذا ایجاد کرده است. با کمک استعداد بلاگری او میتوان دستور پختها و محصولات غذایی را جذابتر جلوه داد.
این دسته از افراد با اشتراکگذاری تجربیات خود در زمینههای مختلف مانند زیبایی، مد، تکنولوژی، ورزش و آشپزی، اعتماد مخاطبان را جلب کردهاند. همانطور که اشاره کردیم؛ تکنولوژی بلاگرها اشخاصی هستند که پیرامون اخبار تکنولوژی، آموزش و.. در دنیای امروز بلاگرهای زیادی در زمینه لایف استایل فعالیت میکنند اما زمینه کاری هر کدام متفاوت است. برخی از این بلاگرها در زمینه سبک زندگی خود و انجام کارهای روزانه فعالیت دارند و آن را برای کاربران به اشتراک میگذارند. برخی از بلاگرهای لایف استایل، روشهای موفقیت در زندگی و کسب و کار را معرفی میکنند.
سمیرابلاگر خانوادگی با بیش از ۷۴ هزار فالوور است و محتوای خود را به تجربیات خانوادگی و زندگی روزمره اختصاص داده است. تعامل خوب پیج او، این صفحه را برای تبلیغ محصولات خانوادگی و خدمات اقامتی کاربردی میکند. فریده رخشاد«فریده رخشاد»، با بیش از ۳۵۰ هزار فالوور، محتوایی آرام و مرتبط با سبک زندگی خانوادگی و صنایعدستی تولید میکند. او با ارائه محتوایی الهامبخش، برای تبلیغ خدمات خانگی، صنایعدستی و سفرهای خانوادگی گزینهای مناسب است. چشماندازهای زیبای شمال، بستری مناسب برای تبلیغ برندهای لوکس مانند لباسهای تابستانی، محصولات آرایشی و خدماتی مانند اسپا یا ماساژ است.
رسانههای اجتماعی دادههای ارزشمندی فراهم میآورند که برنامهریزان شهری میتوانند از آنها برای بهبود خدمات شهری و زیرساختها استفاده کنند. خب حالا که با مزایای استفاده از تبلیغات اینفلوئنسری آشنا شدید بهتر است نگاهی به لیست بلاگرهای تبریزی داشته باشیم. از نمونههای بیوتی بلاگرها میتوان به صدف بیوتی و الناز گلرخ اشاره کرد. از بلاگرهای موفق در حوزه تکنولوژی میتوان به مهدی شجاری، محسن حبیبی راد و پیمان حسینی اشاره کرد.
در ایران افراد زیادی مشغول به لایفاستایل بلاگری هستند و هرکدام طرفداران خاص خودشان را دارند. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین و پرطرفدارترین فعالان این رشته را در سال ۱۴۰۱ به شما معرفی کنیم. بلاگرهای اصفهانی افرادی هستند که در زمینههای مختلفی مانند سفر، مد، فناوری و غذا محتوای مفید و تاثیرگذاری تولید میکنند. «والو لند» بلاگری در زمینه دکوراسیون و مشاور چیدمان منزل است که با ایدههای خلاقانه خود حدود ۵۲۵ هزار فالوور را جذب کرده است.
از انواع بلاگرهای لایف استایل می توان به شبنم شاهرخی، سها رشیدی و آیروس ملودی اشاره کرد. این افراد به اشتراک گذاری تجربیات خود از سفر به نقاط مختلف جهان میپردازند و معمولاً به دنبال الهام بخشی به دیگران برای کشف جهان اند. از همان دوران نوجوانی به رشته عکاسی علاقهمند بوده؛ به همین سبب یک دوربین عکاسی خرید و از آن به بعد هرجایی که میرفته عکسهای زیادی را برای خود ثبت کرده است. او نیز مانند دیگر فعالان این رشته معتقد است تبلیغات باید با وسواس زیادی پذیرفته شوند. او اکنون ۳۰ سال دارد، ساکن تهران است و با انتشار حدود ۱۱۳۶ پست نزدیک به ۱۲۶ هزار نفر دنبالکننده دارد.
در یک معرفی مختصر و ساده به کسانی بیوتی بلاگر میگویند که در حوزه آرایشی و بهداشتی فعالیت میکنند. بیوتی بلاگرها به تبلیغ محصولات شرکت های مختلف میپردازند تا به این صورت باعث تحریک افراد برای خرید و استفاده از محصولات آن شرکت بشوند. اما پس از گذشت سالها، حالا مادر سام و سامیار جزو موفقترین بلاگرهای ایرانی به شمار میرود. او اکنون با انتشار حدود ۳۶۴ پست نزدیک به ۷۹۵ هزار نفر دنبالکننده دارد. او معمولاً اتفاقات روزمرهی زندگیاش را همراه با دلنوشتههای جذاب، در قالب پست یا استوری منتشر میکند. سوگل معتقد است در بحث تبلیغات باید حساسیت زیادی به خرج داد؛ چرا که ممکن است برخی از مخاطبان، شما را بهعنوان الگوی خود قرار دهند، طبق گفتهی شما محصول را تهیه کنند و راضی نباشند.
امکان دارد بلاگرهای معروف و شناخته شده با تعداد فالوور بالا هم نتوانند به میزان درآمد معقولی برسند؛ اما حتی یک فرد با تعداد فالوور بسیار کم میتواند درآمدی حدود سه تا چهار برابر دیگران داشته باشد. همه این مسائل به کیفیت تولید محتوا و همچنین میزان اعتمادی است که مردم به تکنولوژی بلاگرها دارند، بستگی دارد. یک بلاگر تلاش میکند تا از طریق تولید و انتشار محتواهای آموزشی و سرگرمکننده در زمینههای مختلف، مردم را راهنمایی کند.
تبلیغات اینفلوئنسری از طریق جریان باعث افزایش آگاهی از برند، جلباعتماد مخاطبان و بهبود نرخ تبدیل میشود، چراکه پیام شما را به دست افراد واقعی و علاقهمند میرساند. اگر به دنبال تبلیغاتی هدفمند، شفاف و پربازده هستید، همین حالا به پنل جریان بپیوندید. تعداد افرادی که در این شاخه از بلاگری فعالیت میکنند، بسیار زیاد است؛ اما همه آنها محتوای خوب و مفید در اختیار شما قرار نمیدهند.
درآمد بلاگرها امروزه در فضای مجازی بسیار بالاست و به همین دلیل است افراد زیادی را میبینید که برای بلاگر شدن تلاش میکنند. قوانین جهانی درباره بلاگرها وجود دارد که آن را تبدیل به صنعت کرده است. البته بلاگر شدن به این صورت نیست که با مقدار کمی کار مقدار زیادی پول به دست آورید. شیوا هوماین بلاگر با بیش از ۴۰۰ هزار فالوور به معرفی تجربیات خود در آشپزی و مدیریت خانه میپردازد. او با ارائه ایدههای خلاقانه و کاربردی، مخاطبان زیادی را جذب کرده است.
محصولات مراقبت از پوست با نقدهای تخصصی این صفحه پرمخاطب بیشتر دیده میشوند. «مهرشاد گل مکانیان» بلاگری فعال در زمینه زندگی روزمره و سبک زندگی است که حدود ۴۲۶ هزار مخاطب را با لحظات واقعی خود همراه میکند. ابزارهای مرتبط با سبک زندگی با نمایش در محتوای پرتعامل این بلاگر بیشتر دیده میشوند.
اما ازآنجاییکه ساخت ویدئوهایی با فضای طبیعی و نرمال کار بسیار دشواری بود، پس از تحقیقات فراوان با موشنگرافیک آشنا شد. ابتدا با خرید یک پکیج ۳۰ هزارتومانی سعی در یادگیری این مقوله داشت؛ اما پس از گذشت یک هفته با مراجعه به یوتیوب و دیدن فیلمهای آموزشی بهطورکلی از فضای تولید ویدئوهای رئال بیرون آمد. آرین ابرونی در یوتیوب نیز ویدئوهای آموزشی و سرگرمکننده منتشر میکند.
{- با نمایش لحظات روزمره و زندگی خانوادگی، فضایی گرم و دوستانه ایجاد کرده و تجربیات مادرانه خود را با حدود ۸۰ هزار فالوور به اشتراک میگذارد. {
- سپهر زمانی از سال ۱۳۹۷ در شرکت ایران، یک برنامهنویس ساده بود و توانست با سن کمش دو پروژه موفق را به نام خود ثبت کند. |}{
- با گذراندن زمان و رشد کانال یا صفحه خود، ممکن است نیاز به تشکیل تیم داشته باشید. |}{
- خیلی از بلاگر های معروف ایرانی طنز و کمدی را مبنای کارشان قرار میدهند. |}
- یونسکو شهرهای خلاق را بر اساس فعالیت اصلی آنها به هفت حوزه از جمله ادبیات، فیلم، موسیقی، صنایع دستی و هنرهای بومی، طراحی، هنرهای رسانهای و خوراکشناسی تقسیم کرده است.
- سرنا امینی برخلاف برخی از بلاگر های ایرانی طنز، به حاشیهسازی علاقهای ندارد.
بلاگران مسافرت و گردشگری به تجربیات سفرهای خود در داخل و خارج از کشور می پردازند. و با مخاطبان خود اطلاعات در مورد مقاصد مختلف توریستی، راهنماییهای سفر و تجربیات شخصی خود را به اشتراک میگذارند. این افراد معمولاً با تصاویر زیبا و داستانهای جذاب از سفرهای خود مخاطبان را به خود جلب میکنند. بلاگران مسافرت و گردشگری میتوانند به ارتقاء صنعت گردشگری و تشویق به سفرها و کاوشهای جدید کمک کنند و به معرفی مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده کمک کنند.
برای وبسایت جذب کنید
{- در دنیای امروز بلاگرهای زیادی در زمینه لایف استایل فعالیت میکنند اما زمینه کاری هر کدام متفاوت است.
- این افراد به اشتراک گذاری تجربیات خود از سفر به نقاط مختلف جهان میپردازند و معمولاً به دنبال الهام بخشی به دیگران برای کشف جهان اند.
- آنها تخصصی در زمینه خود هستند و به معرفی محصولات،ترفندها، و آخرین روندها در زمینه مورد علاقه خود میپردازند. {
- برای محاسبه درآمد حدودی این بلاگرها از نرخ تبلیغات آنها استفاده کردیم. |}{
- او از طریق اینستاگرام نیز از مردم برای جمعآوری هزینه درمان کودکان معلول و بیبضاعت درخواست کمک میکرد؛ که همین موضوع سبب شد بسیاری از مخاطبان این کار او را کلاه برداری تلقی کنند. |}{
- اما در سال ۱۴۰۱، تصمیم گرفت که اغلب محتوای پیج خود را به خانواده و روزمرگیهایش اختصاص دهد. |}
آنها معمولاً با صداقت و شفافیت در مورد زندگی شخصی خود نوشته یا ویدیوهایی تولید میکنند تا با مخاطبان خود ارتباط صمیمی برقرار کنند. این اشخاص توانایی ایجاد ارتباط نزدیک با مخاطبان خود و به اشتراک گذاری دیدگاههای ارزشمند در مواجهه با چالشهای زندگی روزمره را دارند. بلاگران هنری و فرهنگی به تبدیل تجربیات هنری، ادبی، موسیقی، و هنرهای تجسمی خود به محتوای دلچسب برای مخاطبان میپردازند. آنها معمولاً اثرات هنری خود را به نمایش میگذارند و در مورد آثار هنری و فرهنگی مختلف نقدها و تحلیلها ارائه میدهند. این افراد با ایجاد محتواهای زیبا و خلاقانه توانایی ایجاد ارتباط عاطفی قوی با مخاطبان خود را دارند و جامعه مجازی را با زیبایی و هنر پر میکنند.
- {
- شغل اصلی این زوج اداره و مدیریت یک کافه در تهران است؛ اما نگین در کنار این شغل یک لایفاستایل بلاگر موفق نیز هست، با تبلیغ و معرفی پیجهای مختلف به درآمد بسیار زیادی رسیده است. |}
- سوگل شاکری جزو محبوبترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام است که در حوزه سبک زندگی فعالیت میکند.
- او در یکی از هایلایتهای پیج اینستاگرام خود مدعی شده که برای شروع کارش تنها یک لپتاپ و گوشی سامسونگ S5 در اختیار داشته است. {
- از آن جا که همه والدین نگران آینده و تربیت فرزند خود هستند، بر این باورند که به دنبال افرادی باشند که به آنها آداب و رسوم تربیت و زندگی درست را نشان دهد. |}
- ذینفعان میتوانند بهطور مشترک محتوایی را ایجاد کنند که منعکسکننده هویت شهر باشد و منجر به یک تصویر برند منسجمتر شود. {
- بلاگرهای تخصصی به عنوان منابع معتبر و مورد توجه در زمینههای خاص شناخته میشوند و تاثیر بسزایی در انتقال دانش و اطلاعات به مخاطبان خود دارند. |}
بلاگر سفر و گردشگری
|}تخصص، تعامل با مخاطب و تولید محتوای اصیل از ویژگیهای این بلاگرها است. «مطهره حیدری» با داشتن حدود ۳۵۰ هزار فالوور، مترجم و معلم زبان فرانسه است که تجربیاتش از زندگی بین پاریس و تهران را به اشتراک میگذارد. تبلیغ آموزش زبان فرانسه برای موسسات آموزشی در این صفحه پرمخاطب بسیار اثربخش است. صرف داشتن فالوور زیاد کافی نیست؛ بلکه میزان تعامل مخاطبان با محتوای بلاگر مهم است.
آرین با معرفی کنسولهای بازی مختلف و گیمهایی که تازه به بازار آمدند، مخاطبین جوانان و نوجوانان را نیز سرگرم میکند. او پس از ۵ سال فعالیت و بلاگری مداوم و مفید؛ به یک درآمد قابلقبول رسیده است. رسانههای گوناگون درآمد ماهیانه او را حدود ۵۰ میلیون تومان حدس زدهاند.
رسانههای اجتماعی تعامل بین دولتهای شهری و شهروندان را تقویت میکنند و ارتباطات و بازخورد بهتری را فراهم میآورند. اینگونه مشارکتها به شهرها کمک میکند تا نیازها و ترجیحات شهروندان را درک کنند و برنامهریزی شهری و خدمات خود را بهگونهای مسئولانهتر انجام دهند. این پلتفرمها با تقویت ارتباطات، تشویق مشارکت جامعه، استفاده از محتواسازی بصری، افزایش دسترسی و ارائه فرصتهای بازاریابی استراتژیک، تصویری مثبت و جذاب از شهرها ایجاد میکنند. زندگی خانوادگی و مادرانه خود را با حدود ۲۹ هزار دنبالکننده به اشتراک میگذارد و محتوایی واقعی و دوستداشتنی ارائه میدهد. او زندگی خانوادگی را به شکلی جذاب ارائه میدهد که برای برندهای کودک محور مناسب است.
او با دستور پختهای خلاقانه و معرفی غذاهای متنوع، حدود ۵۴۶ هزار نفر را جذب کرده است. دستورهای پخت خلاقانه این پیج پرتعامل برای معرفی و تبلیغ تولیدکنندگان مواد غذایی مفید خواهد بود. «مهدی صارمی» بیش از ۱ میلیون فالوور دارد و به تولید محتوای طنز و هنری میپردازد.
کسبوکارهایی که صنایعدستی، سوغات و محصولات بومی تولید میکنند، با تبلیغات بلاگرهای تبریزی میتوانند حس حمایت از تولیدات بومی را در مخاطبان ایجاد کنند و فروش خود را افزایش دهند. تبریز، با کافه و رستورانهای کمنظیرش، به شما این فرصت را میدهد که طعم غذاهای ایرانی را بچشید. تبلیغات از طریق بلاگرهای فعال در حوزه غذا میتواند مشتریان جدیدی جذب کند. آنها معمولا تجربه خود را از محیط، کیفیت غذا و خدمات رستوران به اشتراک میگذارند که تاثیر زیادی در تصمیمگیری مخاطبان دارد. این بلاگرها از هشتگهای مناسبی استفاده میکنند و سعی میکنند افراد درستی را هم دنبال کنند.
- بررسی صادقانه محصولات آرایشی توسط او برای تبلیغ و معرفی برندها مفید است. {
- بعضی از آنها با سرزدن به رستوران های مختلف و مزه کردن غذای آنجا به نقد و برسی آن میپردازند. |}{
- ویدئوهای آموزش برنامهنویسی او نیز در سایتهای آموزشی مخاطبان بسیاری دارند. |}
- ما در این مقاله سعی کردیم بهترین و پرطرفدارترین فعالان این رشته را در سال ۱۴۰۱ به شما معرفی کنیم.
- برای موفقیت در دنیای بلاگری، تعهد به ایجاد محتوای مرتب و پیگیری از جمعیت مخاطبانتان ضروری است. {
- «دکتر سمانه افخمی» محتوایی علمی و آموزشی درباره مکملها و محصولات زیبایی تولید میکند. |}
ازآنجاکه انتخاب دقیق و هوشمندانه برای تبلیغات تاثیر زیادی در رشد کسبوکار شما دارد، این راهنما میتواند نقطه شروعی باشد تا تبلیغاتی هدفمند و موثر را اجرا کنید. یونسکو شهرهای خلاق را بر اساس فعالیت اصلی آنها به هفت حوزه از جمله ادبیات، فیلم، موسیقی، صنایع دستی و هنرهای بومی، طراحی، هنرهای رسانهای و خوراکشناسی تقسیم کرده است. به یاد داشته باشید که موفقیت در دنیای بلاگری نیازمند زمان و تلاش زیادی است و ممکن است نیاز به صبر و شکیبایی داشته باشد.
او با تولید ویدیوهای آموزشی در حوزه آشپزی محبوبیت زیادی در میان ۳۳۸ هزار دنبالکننده به دست آورده است. تولیدکنندگان ابزارهای آشپزی با دستورهای غذایی ساده این بلاگر میتوانند توجه مشتریان بیشتری را جذب کنند. «مهسا باصری»، با داشتن حدود ۶۸۰ هزار دنبالکننده، مهندسی پرانرژی است که عشق به سفر و خانواده را در محتوای خود به اشتراک میگذارد. برندهای گردشگری با گنجاندن تبلیغات در محتوای سفر این بلاگر میتوانند مشتریان جدیدی جذب کنند. در دنیای بلاگری در ایران، تنوع بسیار زیادی در انواع و اشکال بلاگران وجود دارد. از افرادی که محتواهای فنی و علمی ارائه میدهند، گرفته تا هنرمندان، ورزشکاران، و حتی افرادی که زندگی روزمره خود را با دیگران به اشتراک میگذارند.
این بلاگرها با ارائه نظرات صادقانه و معرفی خدمات، میتوانند مشتریان بیشتری برای آرایشگاهها و کلینیکهای زیبایی جذب کنند. همکاری با برندها برای تولید محتوای اسپانسری یکی از روش های محبوب و پرتکرار کسب درآمد است. این رشته جنسیت و سن نمیشناسد و تمام افراد، زن و مرد با هر سن سالی ممکن است به این رشته علاقه داشته باشند. حتما اسم بعضی از این خانم ها به گوش شما هم خورده است یا حتی با پیج آنها در شبکه های اجتماعی برخورد کرده اید.
یکی از پر مخاطب ترین انواع بلاگری است چون افراد بسیاری پیدا میشوند که علاقه زیادی به سبک زندگی دیگران دارند و حتی فراتر از آشنایی میخواهند از آن الگو گرفته و آن را در زندگی خود پیاده کنند. اگر سبک زندگی جذاب و خاصی دارید بلاگری لایف استایل زمینه مناسب بلاگری برای شماست زیرا هر چیزی که در طول روز برایتان رخ میدهد پتانسیل تبدیل شدن به محتوا را دارد. جذابیت زندگی روزمره شما باعث پیدا شدن طرفدارانی میشود که به سبک جذاب زندگی شما علاقه دارند. در یک تعریف ساده فشن بلاگر کسی است که به دنیای مد و لباس علاقه دارد و با استفاده از قدرت رسانه های دیجیتالی در این زمینه به تولید محتوای متنی، ویدیویی یا تصوری میپردازند. مژده لایف«مژده لایف» از بلاگرهای معروف رشت و گیلان است و با بیش از ۱۷۰ هزار فالوور، فرهنگ بومی و سبک زندگی گیلانی را به تصویر میکشد. او با معرفی رستورانهای سنتی، روستاها و محصولات محلی، انتخابی مناسب برای تبلیغات مرتبط با اقامتگاههای بومی و صنایعدستی محسوب میشود.
بلاگر فردی است که در یک زمینه خاص و کاربردی مهارت لازم را دارد و میتواند این مهارت را به دیگران؛ به شکل کاملاً اصولی آموزش دهد. این افراد با مردم ارتباط نزدیکی دارند و میتوانند بهواسطه این ارتباط، اطلاعات خود را با آنان به اشتراک بگذارند. با تأکید بر آرامش و شادی خانوادگی، لحظات زندگی روزمره خود را به نمایش میگذارد. او با داشتن حدود ۱۱۹ هزار دنبالکننده میتواند برای تبلیغ برندهای مرتبط با زندگی شاد و مثبت تاثیرگذار باشد. هدف این افراد معرفی شهرها، کشورها، آداب و رسوم و فرهنگ ملل مختلف است و از این طریق مقاصد گردشگری دنیا را به مخاطبان خود معرفی میکنند. از بلاگرهای فعال در زمینه گردشگری و سفر میتوان به سفراینجا و مملیکا اشاره کرد.
بلاگرهای معروف در هر شهر